26 Eylül 2007 Çarşamba

çıkmadan bir hayat kurtarın!



cannes genç aslanlar türkiye elemesine ilk katılışımızdı... konu organ bağışının halk arasında yaygınlaştırılması ve insanları bu yönde teşvik etmekti... iki fikrim vardı; ilki "hayat bir bayrak yarışı"dır, diğeri ise ekte görülen işti... süre azdı, birine karar vermemiz gerekiyordu... yarışma cannes ve kriter yaratıcılık olduğu için kararımı bu iş doğrultusunda verdim...

yarışmayı kazanamadık, işe çok güvendiğim için jüri başkanı kurtcebe turgul'a neden olmadığını sordum... iş, çok iyi ama organ bağışı için fazla sibernetik dedi, keşke internet dalında banner yapsaydınız bunu, o zaman birinci olurdunuz... şimdi düşünüyor ve hak veriyorum kurtcebe'ye, zaten bu tür yarışmalardan bir sonuç çıkartamazsan neye yararlar ki...

not: ehliyetimde işaretlemiştim gerçi, burası resmi bir onay kurumu sayılır mı bilmiyorum ama kayıtlara geçmesini istiyorum: ölümüm ya da beyin ölümümün gerçekleşmesi halinde (beynim öldükten sonra geriye ne kalır ki zaten?) işe yarar bütün organlarımı bağışlıyorum!

ama varol'un kalbi bilmemkimde yaşıyor manşetlerine çıkmayayım, mümkünse kalbim sadece bana kalsın...

1 yorum:

Maracuja dedi ki...

(: Kornealarını ben alacağım söz, onlar bana emanet, kalbin için de bir şeyler düşünürüz.. İki saattir kopup duran bir internetle blog oluşturmaya çalışıyordum, sırf yazılarına yorum yapayım diye (: Çatladım Varol çatladım, Telekom sağolsun, beni ele güne muhtaç etti. İnternetim çakma çünkü (!?) Neyse kopmadan şu yorumu göndereyim..