23 Eylül 2007 Pazar

bu blog'da neler olacak?

varolmayan şövalye; italo calvino'nun ağaca tüneyen baron, ikiye bölünen vikont ve varolmayan şövalye üçlemesinin, en ilginç, en varoluşçu hikayesi... adıma yaptığı fonetik gönderme haricinde, varoluşu sadece bir kabuğa, bir zırha bağlı bir adamın hikayesi olmasıyla çok ilgimi çekmişti... böylece blog'uma ismini verdi...

kitabın sonunda zırhından kurtulan şövalye, varolmayı öğrendi mi sonradan bilemiyorum... ama ben deniyorum, hem de "hiçbir şey var değil, olsa da önemli değil" felsefeme karşın... ve onun yerine şimdi şunu koyuyorum: "yazmaya başlamanın ilk sebebi ya yazamıyorsam korkusudur..."

burada, varolmaya çalışan bir şövalyenin reklam anlayışını, dizilerinden bölümlerini, şarkı sözlerini, gündelik hayat yazılarını bulacaksınız... o da yazdıkça kendisini bulacak...

burası aynı zamanda benim reklam yazarlığı hayatımdaki yeni öz geçmiş sayfam olacak; yurt dışında örnekleri olduğunu biliyorum ama yurt içinde yapıldı mı emin değilim... çalışmak istediğim ajanslar, nasıl biriyle çalışacaklarını buradan öğrenecekler... sadece yaptığım işleri değil, hayat tarzımı, dünyaya bakışımı, dünyaya ne kattığımı ve ondan ne aldığımı görebilecekler...

ve yazdıkça ben de gerçekten yazıp yazamadığımı göreceğim...

Hiç yorum yok: