24 Eylül 2007 Pazartesi

başımın çaresine her zaman baktım







fixegoiste, 26 yaşında heyecanlı ve fikir sahibi gencecik bir adamın markasıydı... ilk görüşmemizde bize çok tepeden bakmış, türkiye'deki reklamcılık anlayışını beğenmediğini, bizden de çok umutlu olmadığını söylemişti... istediği hem yaratıcı olacak, hem konuşturacak, hem işe yarayacak, hem de avrupa standartlarında olacak büyük bir kampanyaydı...

iki hafta sonra ona 3 tane konsept ve bu konseptlere bağlı işlerle gittim... ilk seferinde o anlatmıştı, ben dinlemiştim, bu sefer sadece ben anlattım... işleri o an satın aldı, ben ajanstan ayrılırken hala bütçeler geçiliyordu... benim görevim bitmişti, kampanyaya ne olduğunu ise asla bilemedim... sonuçta herkes başının çaresine bakmalıydı...

1 yorum:

Hich dedi ki...

oha ne güzelmiş bunlar..