24 Eylül 2007 Pazartesi

amerikan ve italyan hastaneleri













yaklaşık 5 yıllık reklamcılık hayatımda çok fazla iş yaptım, aralarında iyileri de vardı kötüleri de...amerikan ve italyan hastanesi ilanlarım, en iyileri olmamasına rağmen, reklamcılık hayatımın en önemli başarısı olmuştur... 1 yıllık bir süreç içinde, sadece kötü bir hastane görseliyle dümdüz ilanlar yapan (ekte bir örneği var) hastanelere kurumsal bir kimlik kazandırmayı başarmıştık... hastaneye giderek, doktorlarla görüşerek, onlara neyi ne için yapmaya çalıştığımızı bıkmadan anlatarak, amerikan ve italyan hastaneleri'ni stratejik olarak çok iyi bir noktaya getirmiştik...

reklamcılık anlayışımla ilgili şu ana kadar bir şey söylemedim... sanırım benim reklamcılık anlayışım kabaca bu sürece dayanıyor... ürünü tanı, kullan, içine gir ve değiştir... strateji oluşturulmadan reklam oluşturulmaz... o yüzden artık yaratıcı fikirden çok yaratıcı stratejiye inanıyorum... amerikan ve italyan hastaneleri'ni özlüyorum...

Hiç yorum yok: